Wednesday 1 June 2011

Ramai yang demam NORA ELENA...

ahaha...bertemu kembali...

lincah saje jari ni menaip....uhuhu
asal bukak facebook nora elena...bagi aku cite die menarik,tp biase la aku tgk cume isi mase je...
ramai yang inginkan seth tan tu sebagai suami...yela ROMANTKA...
tp ak mcm xde perasaan dgn semua tu...wahahaha...berlagak betul...tp serius susah aku nk percaya ngn laki romantik...sekarang hanye duduk mengenali diri sebelum kenal pasagan kite...




ni just pandagan aku..yelasetiap org ade pandagan yang cukup berbeza-beza....
psstt: sebab dolu-dolu aku mempunyai kawan laki y romantik....tp cm biase la lps da xnak kenal perasaan tu jadi sebalik nye...bkn sudah tertutup perasaan buat laki...tp paham-paham je la...org minang kate "FRUST"...wahahahaha



No comments:

Post a Comment